Co zyskujesz korzystając z treningu personalnego?

  • całą uwagę koncentrujemy na Tobie i Twoim celu,
  • układamy indywidualny program treningowy dopasowany do Twojego aktualnego stanu zdrowia oraz wydolności,
  • czujnym okiem nadzorujemy czy poprawnie wykonujesz ćwiczenia,
  • wspieramy Cię, doradzamy i motywujemy do działania,
  • każdy trening jest zaskoczeniem dla Twoich mięśni, dzięki czemu unikamy monotonii,
  • objaśniamy jak poprawnie wykonać ćwiczenie, czego unikać, jak wypracować w ciele prawidłowe wzorce ruchowe,
  • wskazujemy, które mięśnie aktualnie angażowane są do pracy, aby łatwiej było Ci nabyć świadomość własnego ciała,
  • korygujemy parametry obciążeń, dzięki czemu nie dopuścimy do nadwyrężeń, przeciążeń oraz naciągnięć mięśni,
  • kładziemy ogromny nacisk na odciążenie kręgosłupa i poprawną pracę mięśni zgodną z biomechaniką aparatu ruchu,
  • poszukujemy dla Ciebie najefektywniejszej formy ruchu, która będzie w zgodzie z Twoim temperamentem i upodobaniami,
  • staramy się, aby trening był dla Ciebie przyjemną formą spędzenia wolnego czasu,
  • pomagamy Ci wykorzystać aktualne możliwości Twojego ciała, skrupulatnie wykorzystać każdą minutę treningu,
  • skupiamy się na tym na czym Ci najbardziej zależy, ale również podpowiadamy co wymaga korekty, aby szybciej osiągnąć zamierzony efekt,
  • wskazujemy jak prawidłowo oddychać podczas ćwiczeń, dzięki czemu jesteś w stanie pokonać zmęczenie i wykonać poprawnie każde powtórzenie, ile by ich nie było 🙂
  • zwracamy uwagę na prawidłową postawę oraz na to jak wykonujesz czynności dnia codziennego, ponieważ to właśnie nawyki najbardziej kształtują naszą posturę,
  • używamy dużo przyrządów do ćwiczeń, co  czyni trening kompletnym i interesującym, rozwija ciało w sposób bardziej zróżnicowany niż to można osiągnąć przy klasycznych wersjach ćwiczeń,
  • pomagamy Ci usprawnić koordynację ruchową, szybkość reakcji i równowagę,
  • poprzez zastosowanie wszechstronnego treningu pomagamy Ci korygować nabyte wady postawy

Jak wygląda godzina treningu personalnego?

  1. Zaczynamy od przeprowadzenia wywiadu zdrowotnego w czasie, którego pytamy o przebyte kontuzje, urazy i ogólny stan zdrowia.
  2. Następnie analizatorem składu ciała sprawdzamy jaka jest:masa ciała,
  • masa mięśniowa,
  • masa tkanki tłuszczowej,
  • całkowitą objętość wody w organizmie,
  • wskaźnik BMI,
  • podstawowa przemiana materii (BMR) ,
  • wskaźnik talia- biodro(WHR),
  • procentowa zawartość tkanki tłuszczowej,
  • beztłuszczową masę ciała
  1. Na podstawie Twoich oczekiwań i wyników badań określamy cel naszej pracy. Dobieramy odpowiedni rodzaj treningu do Twoich potrzeb i aktualnych możliwości.  Po około miesiącu treningów badania są powtarzane, abyś mogła na bieżąco monitorować swoje postępy. Na podstawie kolejnych wyników badań w razie potrzeby modyfikujemy plan treningowy.
  1. Każdy trening rozpoczynamy rozgrzewką ogólnorozwojową lub konkretnych grup mięśniowych nad którymi będziemy pracować. Rodzaj rozgrzewki zależy od obranego celu i efektu jaki chcesz osiągnąć.
  1. W części głównej poświęcamy się sekwencjom ćwiczeń wzmacniających, modelująco- wyszczuplających na konkretnie wskazane przez Ciebie partie ciała. Wzbogacając trening o strefę cardio, zwiększysz swoją wydolność i poprawisz kondycję.
  1. Trening zawsze kończymy rozciąganiem. Nigdy nie pomijamy tego elementu treningu z uwagi na szybsza regenerację mięśni, większe zakresy ruchu i chwilę zasłużonego odprężenia dla Ciebie po sumiennie wykonanym treningu 🙂
  1. Otrzymujesz od nas skrypty do domu z ćwiczeniami rozciągającymi, aby móc w wolnej chwili pracować nad gibkością i elastycznością swego ciała.
  1. W momencie kiedy opuszczamy salę treningową, nie kończy się nasz kontakt. Zawsze możesz zadzwonić, napisać, poradzić się i wyżalić jeśli masz chwile zwątpienia swojemu trenerowi.

W naszej ofercie znajdziecie Państwo następujące rodzaje treningu personalnego: