PILATES

Zajęcia te wzmocnią mięśnie całego Twojego ciała, w szczególności głębokie mięśnie brzucha i grzbietu. Sekwencje ćwiczeń wykonywane są przy spokojnej muzyce, dzięki czemu ruch poprowadzony jest świadomie i precyzyjnie. Zajęcia te ze względu na swój prozdrowotny charakter idealnie sprawdzą  się osobom po kontuzjach, kobietom przygotowującym się do ciąży, będącym w ciąży i po ciąży. Pilates to fuzja ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest poprawa elastyczności, siły, równowagi i świadomości swojego ciała. Pilates zniweluje Twoje bóle kręgosłupa i stawów oraz nauczy Cię nawyków poprawnej postawy i oddychania. Zajęcia te są idealnym uzupełnieniem oraz sposobem na regenerację dla osób intensywnie trenujących na zajęciach dynamicznych.

YOGA

Pomoże Ci osiągnąć spokój ducha oraz sprawi, że Twoje ciało będzie silniejsze i bardziej sprawne. Regularne wykonywanie asan- pozycji jogi, pogłębi Twoją świadomość ciała oraz zwiększy jego stabilność i gibkość. Yoga obudzi witalność, zregeneruje siły oraz pomoże Ci złapać oddech, który będzie prawdziwym  wytchnieniem od codzienności. Regularna praktyka, dzięki precyzji i koncentracji przywróci równowagę napięć w ciele oraz uwolni Cię od stresu i niepokoju.

Wyjątkową cechą jogi Iyengara jest wykorzystanie licznych pomocy (kostek, kocy, pasków, wałków) umożliwiających poprawne wykonywanie asan osobom z ograniczeniami czy dolegliwościami bólowymi.  Dlatego też yoga jest odpowiednia dla każdego, w każdym wieku. Wszystko, czego potrzebujesz do życia i działania nosisz w sobie. Obudź to!

ROZCIĄGANIE

Rozciąganie,.. za tym jednym słowem stoi cała lista korzyści dla Twojego zdrowia. Dzięki prawidłowo wykonywanemu rozciąganiu zwiększysz swój zakres ruchu. Twoje ciało będzie bardziej mobilne, a zakwasy po treningach mniej dokuczliwe. Poprzez zwiększenie elastyczność mięśni i powięzi zapobiegniesz kontuzjom i przykurczom. To zajęcia absolutnie dla wszystkich, są doskonałym uzupełnieniem codziennej aktywności. Wyjątkowo bacznie powinni przyjrzeć się im mężczyźni ze względu na naturalnie mniejszą gibkość.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To spokojny i bezpieczny program ćwiczeń, który zadba o poprawę Twojej ruchomości kręgosłupa, wzmocnieni mięśni przykręgosłupowe oraz rozciąganie mięśnie mające tendencję do przykurczy. Jeśli pracujesz wiele godzin w pozycji siedzącej to zajęcia z zakresu zdrowego kręgosłupa są absolutnym wybawieniem dla Twoich pleców.  To właśnie te ćwiczenia kształtują  postawę przyjazną nie tylko kręgosłupowi, ale i wszystkim Twoim stawom. Zdrowy kręgosłup stanowi idealną profilaktykę w walce z bólem i przeciążeniem narządu ruchu.